lördag 25 augusti 2007

Grattis!

Idag har min bästaste kompis från gymnasiet gått och gift sig. Grattis till dig gumman! Och givetvis ett stort grattis till din Stefan också, han ska vara glad att han fått en sån pingla som dig ;p Jag hoppas ni fått ert sagobröllop och att alla era önskningar besannas och slår in. Väntar bara på att storken ska komma snart, det är väl bara det som saknas nu *ler* Sluta svettas Stefan ;p

Det är verkligen konstigt på vilka olika stadier man kan befinna sig i livet, medan Ika går och gifter sig lever jag singelliv och funderar på frågor som hon antagligen slutade upp med när hon var 18. Jag ligger en aning efter skulle man kunna säga ;p Fick även veta idag att min bästa kompis från högstadiet väntar barn, så grattis Pernilla!

Tycker ni att jag ska börja oroa mig att jag fortfarande är ensam?

Nåja, egentligen spelar svaret på ovan fråga ingen roll, för aldrig i livet att jag tar någon bara för att ha någon. Jag vill sväva på små rosa moln och låta mig förföras så som ingen annan har förförts, annars kan det va ;p Kärlek är inget man kan skynda på, det kommer när det kommer. Om jag inte hittat någon innan jag är trettio har dessutom Taymaz och jag en pakt, då ska vi gifta oss och skaffa barn *skrattar*

Inga kommentarer: