fredag 10 augusti 2007

Singapore nasta!

Tankte bara tala om att jag har det gott har nere. Hander en massa galenskaper, far dock beratta mer om dem nar jag kommer hem. Aventyren har dock borjat om jag sager sa. Drar dessutom vidare mot Singapore imorgon, da det ar deras nationaldag. Lar nog bli bra drag och mycket folk. Det kommer dock bli en tidig morgon sa sangen hagrar rejalt nu.

Vad galler min forkylningen sa ar den som innan, idag var jag dock pa apoteket och kopte nagra starka grejor. Skulle antagligen klassas som knark hemma for man blir lite mysko av dem. Men sa lange pillren hjalper sa tar jag dem garna. Inget roligt att ha feber och vara varm nar det redan ar hett och jakligt anda, idag var det sakert runt fyrtio grader pa dagen.

Na, nu blir det till att sova. God natt alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är inte alls avundsjuk på dig =P