tisdag 28 augusti 2007

I love you!

Hm, är det månne lite kärlek i luften? Idag sa han orden i alla fall, eller skrev dem rättare sagt. Jag älskar dig. Det var i och för sig inte första gången, men det är kanske först nu jag är mottaglig för dem. Jag är dock sårbar och jag vet inte om innebörden betyder det samma för honom som det gör för mig.

Hur vet man när någon verkligen menar vad han säger?

Killar är helt enkelt en gåta för mig och jag tror aldrig jag blir klok på släktet karlar. Jag har bestämt mig för att ta det lugnt, innerst inne vet jag ju att jag håller på att trassla in mig i något som aldrig kommer att kunna redas ut.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Detta är en underbar dokussåpa. :) Lycka till med den

Anonym sa...

Carro: Hela mitt liv är en enda sådan! Vet inte om det är bra eller dåligt dock ;p

Anonym sa...

Dokussåpor gör livet roligare i längden!!//Caroline

Anonym sa...

Carro: If you say so ;p Men tänk dig att denna såpa är 100 gånger värre än vad som kommer fram i bloggen. Det är bara en nål i höstacken ;p

Anonym sa...

WOOHOOOOO!!!!!! Men tänk vad mycket du har att se tillbaka på när du är 70 ;-)

Anonym sa...

Carro: För att inte tala om när jag är 90 och ser tillbaka på alla mina ålderdomshemsflirtar när jag var 70 ;p