onsdag 15 augusti 2007

Kottmarknad i Phuket!

Nu ar jag ensam kvar i Thailand, vi lamnade Kuala Lumpur igar och flog vidare till Phuket. Elisabeth stannade dock bara har i ett dygn, sen var hon tvungen att aka hem. Saknar henne jattmycket. Men jag ar inte direkt sysslolos har heller, sa det kanns okej. Jag har halsat pa Jhonny en svang nu i eftermiddag, fick traffa hans bror och syster ocksa. Han kan tyvarr inte vara ledig, sa vi far hitta pa saker pa kvallarna istallet. Ska ses vid elva ikvall! Spannande! Pirrar lite i magen faktiskt, vet inte varfor :p

Har inte sa mycket inplanerat annars, bortsett fran att varenda en kille helt plotsligt vill hitta pa saker har nere. Jag har alltid ansett asiater som lite blyga och tillbakadragna, men skenet bedrar. Jag vet inte varfor allt andrade sig, men helt plotsligt vill alla ga ut med mig nar de ser att jag ar ensam. Kanske vill de bara ta hand om mig, jag intalar mig det. Det finns dock vissa tecken pa nagot annat. Nar man till exempel blir erbjuden att kopa en man for en timma (for 100 baht, motsvarande 20 svenska kronor), da har det gatt for langt. Ackligt! De flesta ar dock bara flortiga, inget annat.

Hur eller hur sa ska jag se vad Jhonny sager, jobbar han hela dagen imorgon sa hanger jag pa stranden med Mike. Blir till att aka jetski dagen lang! Jihaa! Synd att det ska vara sa jakla svart att fa kontakt med nagra av de thalandska kvinnorna har. Hade garna blivit polare med tjej, men sa ar det. Ser fram emot sondagen ocksa, da ska Jhonny och jag aka ut med hans motorcykel till en udde har pa on, kolla solnedgangen och ha picknick. Mysigt! Den ar allmant kand som nagot otroligt vackert har nere. Hoppas ni ocksa far tillfalle att uppleva den.

Naja, hoppas allt ar bra hemma. Ska sluta nu, ska ringa mamma och saga att hon kan vara lugn och att jag har det bra. Sen blir det till att sova en stund och sen disco med Jhonny. Vad som hander sen far vi se, natten varar lange har nere. Det fick om inte annat Elisabeth och jag uppleva igar kvall. Tar och berattar om det en annan gang :)

Inga kommentarer: