måndag 27 augusti 2007

Aj!

Har precis varit nere på Försvarets läkarmottagning, men de kunde inte hjälpa mig med min stackars fot som är stor som en boll och kraftigt infekterad av myggbett. Jag som är hypokondriker har redan gått igenom tankarna på blodförgiftning eller malaria, men så allvarligt ska det nog inte vara. Damn, fucking skit! Hur eller hur så hade de brist på läkare och måste avvara den stackars personen som jobbar där själv ifall någon av militärerna blir sjuka.

Har istället fått ringa upp vårdcentralen och sitter nu och väntar på att de ska ringa upp mig igen så jag kan få en tid. Detta system alltså, ibland undrar jag vad vi människor finns till för. Inte ens en levande själ kan man få prata med på telefonen utan allt är datastyrt numera. Suck!

Hur är läget med er annars idag då?

Skriv gärna ett par rader och muntra upp mig. Och håll tummarna för mig för guds skull, det är sannerligen inget roligt att halta runt och ha ont. Snyft!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linda! Tusen tack för korten, de var jättefina. Hur går det med foten. Undrar vad det kan vara? Bedbugs? Eller bits ödlor...? Otur i vilket fall som helst. Hoppas det går över fort. Kramar Elisabeth

Anonym sa...

Elisabeth: Haha, det fanns varken ödlor eller bedbugs på det hotellet jag bokade ;p Det var det dära Indienställen som du boka däremot... Huga ;p Skojar bara! Det är lite bättre idag, har fått antibiotika. Kram!