torsdag 19 juli 2007

Vad gulliga vänner jag har!

Titta vad jag möttes av på mitt skrivbord i morse. Mums! Hemmalagad hallonsylt. Fatta att jag ska göra pannkakor i massor nu *ler* Det var söta Mariette som överraskade mig med denna, det var en sen födelsedagspresent. Jag gav henne en liten receptbok när hon fyllde och nu har hon använt ett av recepten och gjort sylten till mig. Snäll hon är, fast jag kommer att bli tjock om hon fortsätter ge mig såna goda saker *ler*

Har ni blivit överraskade med nåt spännande idag?

Dessutom har allt blivit klart inför min resa nu, så gott som i alla fall. Har bara boendet i Thailand kvar att boka, men vi har hittat ett grymt ställe så det är bara betalningen som inte är gjord ännu. Tack Jhonny för att du hjälpt till att leta!

Och sist men absolut INTE minst är resan bokad och klar till Gävle. Åker upp till John om några veckor. Ska bli underbart att se honom igen!

2 kommentarer:

RafaeL sa...

När åker du till gävle? ska till ljusdal den 28 =D kanske åker samma tåg =D

Anonym sa...

Damn, jag åker först den 4:e. Synd =(