söndag 22 juli 2007

Skärpning!

Åhh, vad jag är hunrig. Affären öppnar vid nio och då ska jag köpa mig en panpizza, cola och sen lite naturgodis. Jag vet, ingen mer än jag kan bli sugen på det till frukost. Men nu är det kris och jag vill ha fett och sött *skrattar* Jag har ingen ork kvar, har tränat varje dag denna vecka och gått ner hela fyra kilo på dessa dagar. Tyvärr är det väl så att jag inte ätit speciellt mycket heller, lite sallad, lax, musli och yoghurt är väl allt. Jag vet inte varför jag hela tiden gör så här, när jag väl får för mig att jag ska "banta" lite gå jag in för det så hårt att kroppen till slut blir helt slut. Beter mig som en riktig barnrumpa! I alla fall så ska jag njuta av min pizza idag, och sen kanske jag har lite mer energi för att ta mig runt spåret. Eller också hoppar jag bara över träningen idag och går ner och badar istället. Jag är brun och fin nu i alla fall, med andra ord är jag redo att visa upp mig i bekini utan att behöva oroa mig för att jag ska blända folk ;p Jag är dock fläckig av nån konstig anledning, brun-utan-sol har många fördelar men fan vad svårt det är att få ett jämt lager av det på kroppen *skrattar*

Är det nån som har ett bra tips på ett bra märke när det gäller brun-utan-sol?

Nä, nu blir det till att klä på sig och sen köpa panpizza! Ha det gott allesammans!

Inga kommentarer: