måndag 16 juli 2007

Karlskrona väntar fint besök

Hm, är det någon mer än jag som tycker att Måns Zelmerlöv är svinsnygg? Nåja, nu menar jag någon över 25 år. Hur eller hur så kommer han hit imorn, allsång i Hoglands Park is the shit ;p På jobbet är det bara jag och Nina som dreglar, alla andra tycker han är en mes. Men innerst inne tror jag att de oxå gillar honom. Hur kan man inte liksom? Jag ska till parken i alla fall *fniss*

Är det någon som vet hur gammal karln är?

Jag tror jag snart blir anmäld för pedolifierng ;p Ta mig inte på fullt allvar! Men på senaste tiden så har nog alla de killar jag tyckt varit heta varit runt 20-årsåldern. Jag tycker att killar över 25 borde skippa präktigheten och åter vara lite mer "ta det som det kommer". Skippa kostymen och plocka fram de håliga jeansen igen. Sexy ;p

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAG ÄLSKAR MÅNS. Fast att han bara är 21 eller vad det nu är. Fick du också en kram av honom? ;-)

Anonym sa...

Lyckos dig, jag fick aldrig någon sådan =(