lördag 21 juli 2007

Ett riktigt skitgöra!

Förbannande möss! Gud vad äckliga de är. För er som inte vet så har jag fått in möss under diskbänken, har fått se både levande och döda saker där. Vidrigt, I know! Men nu är det lilla hålet igentäppt som de kom in igenom vid avloppsröret och förhoppningsvis slipper jag se ohyran igen. Har dessutom dammsugit upp allt bajs och skrubbat såväl skåpet under diskbänken som mig själv när jag var klar med det här skitgörat.

Kan ni förstå hur man kan tycka om att ha möss, hamstrar, ormar, spindlar eller råttor som husdjur?

Jag är en sann djurvänn, men det går liksom inte in i mitt huvud hur man kan vilja kela med just de här små sakerna. Men vad vet jag, många förstår kanske inte min kärlek till min Fjalar heller. Fast det går faktiskt att kela med honom ;p Och om ni frågar mig så är han världens bästa sköldpadda.

Inga kommentarer: