fredag 20 juli 2007

Rockajakt!

Kolla in dessa rockor. Är de inte döläckra? Hann tyvärr inte fråga vad just den här sorten heter, då jag bara var inne lite snabbt i Zooaffären för att köpa mat åt lille Fjalar. Nu har jag dock rockor på huvudet, vill ha! Det får väl dock bli en framskriven plan då jag först och främst ska köpa ett större akvarium till Fjalar. Men sen kanske det även blir en rocka ;p

Om någon vet, kan ni väl säga vad just denna sort av rocka heter. Tack på förhand!

Hoppas ni får en supertrevlig helg, själv så ska jag inte göra nåt speciellt. Det är visserligen Östersjöfestivalen i Karlshamn och Anna har bjudit dit mig, men jag känner att jag måste spara pengar inför resan. Brände ett antal hundra ytterligare idag när jag köpte ett nytt minneskort till kameran, men nu är jag välutrustad i alla fall. Förra gången blev det 500 kort tagna, får väl se om det slås på denna resa ;p

Inga kommentarer: