lördag 28 juli 2007

Lite uppdatering

Nu har jag äntligen fixat Fjalles akvarium, känns skönt att ha klarat av det momentet trots allt. Det var inget roligt att se det ståendes där utan att någon sköldpadda simmade i det. Ska bara bära ner det i källaren också.

Blir lugnt ikväll annars, ska titta på Ebba och Didrik vid sju *ler* Var helt frälst av den här serien när jag var åtta och den visades för första gången. Shit asså, det är 17 år sedan nu *skrattar* I alla fall är serien lika grym än idag, om jag dock inte längre drömmer om Johan Widerberg som spelar Didrik ;p Lite har ändrats sedan 1990.

Minns ni också nån sån där speciell serie som ni följde slaviskt?

Nä, ska ta och fixa med lite grejor nu. Tro det eller ej, men solen skiner faktiskt och det är inte omöjligt att jag ger mig ut på ännu en långpromenad längs med vattnet ikväll. Karlskrona är verkligen vackert, om det dock är ett jäkla blåshål även på somamren ;p Heidi frågade om jag ville på fest hos henne, men jag tror faktiskt jag skippar det. Det rätta humöret saknas för tillfället, får bli desto mer fest och roligheter när jag åker till Kuala Lumpur. Bara dryga veckan kvar nu.

Inga kommentarer: