torsdag 12 juli 2007

En typisk kväll

Jag sitter i soffan och kollar på Sjunde Himlen, som vanligt vid den här tiden. Hade det varit för några år sedan hade jag säkert kärat ner mig i seriens Barry Watson ;p Numera krävs det mer, jag är dock beredd att erkänna att jag kan bli lite förälskad i Enrique Iglesias när han syns i rutan ;p

Har ni nån manlig eller kvinnlig kändis som gör er knäsvag?

Jag vet att jag borde göra nåt vettigare istället, som att ta en runda i spåret eller boka boende för resan till Malaysia och Thailand. Har bara några veckor på mig att fixa boende, växla pengar och kolla upp en miljon andra saker. Kanske låter som lång tid för att göra dessa saker, men med tanke på mitt välfylda program när jag väl kommer dit så krävs det sannerligen planering. Varje dag är mer än värdefull!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lindis! Nu har jag hittat till din nya blogg, mycker nice! Vad glad jag blir att du bestämt dig för att fortsätta ditt privata bloggande, det gör mig glad. Jag håller med dig om att blogspot är lite finare och verkar bättre än blogg,se, kanske jag med byter, man vet aldrig. Jag komemr att följa dig i alla fall som en liten iller och lovar att blir bättre på att kommentera,hihi. Ha det bra! Puss hej NADJA

Anonym sa...

Tack vännen. Du måste inte bara bli bättre på att kommentera utan även att skriva i din egna blogg. Vill läsa om allt det roliga som händer i ditt liv ju. Bamsekram!