onsdag 5 december 2007

This is a challenge girls and boys!

Då var det dags igen! Dessa eviga listor, kanske tråkiga men ganska tidsfördrivande i alla fall.

Vad gjorde du för tio år sedan?
Då pluggade jag på gymnasiet, färgade mitt hår rött och lyssnade på Spice Girls. Var dessutom grymt förälskad i Tommy och undrade allmänt om det fanns någon så underbar kille som honom.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Jobbade och slet på samma ställe som jag är idag, var även i full gång att fixa med att John skulle komma och hälsa på.

Fem snask du gillar:
Choklad, chips, kakor, popcorn och glass.

Fem sånger som du kan hela texten på:
Jessie - Joshua Kadison. Hero - Enrique Iglesias. Don´t Cha - The Pussycat Dolls. Broken - Takida. Every Time We Touch - Cascada.

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Resa, skänka pengar till välgörenhet och familjen samt köpa en lyxlägenhet i Patong. Detta skulle dock kräva massa miljoner, men drömma kan man ju alltid ;p

Fem saker som du gillar att göra:
Resa, kolla på fotboll, spendera tid med nära och kära, leka med datorn samt slappa ;p

Fem saker du aldrig skulle klä på dig eller köpa:
Cykelbyxor, päls, skinnbyxor, trosorna som jag tidigare beskrivit på min blogg samt buffaloskor.

Fyra favoritleksaker:
Min dator, mobilen, tv-spelet samt min gamla barndomsdocka Erik.

Fem personer som du gärna vill se göra denna utmaning:
Har sex stycken bloggare på min vännerlista längst ner i högerspalten. Känner utmanade!

Inga kommentarer: