onsdag 5 december 2007

Sök på beroende och hamna hos mig ;o)

Jag har upptäckt en hel del beroende hos mig själv på sistone. Till exmpel att jag ständigt måste kolla mailen en gång i timmen bara för att se om jag fått några nya kommentarer eller mail från någon inne på Facebook. Dagens i-landsproblem! Nåt som även är riktigt kul och beroendeframkallande är att att kolla de dagliga rapporterna för hur folk hittar till min blogg. Tydligen dyker jag upp mycket om man söker på Patong och Thailand, vilket inte är så konstigt, något som däremot känns lite knasigare är att folk hittat till min blogg genom att de googlat på:

- Microsoft.
- Marocko sex video.
- Sex laxar laxask.
- Porr i Asien
- Made by hands.

Roligt värre tyckar jag förstås då, om jag dock inte förstår varför jag blir sammankopplad med all denna sex för jämnan?

2 kommentarer:

Christoffer sa...

Pushmail är de bästa, då slipper man gå in o kolla mailen hela tiden. Det plingar till i mobilen när man har nån epost och kan läsa den direkt :D

:: Linda :: sa...

Christoffer: Tack för tipset =)