söndag 2 december 2007

So fucking wrong?!

Den här trosan kanske har funnits på marknaden länge, men det är första gången som jag ser den i alla fall. Hur eller hur så är den ruskigt ful och med tanke på hur den ser ut så kan den väl inte vara speciellt bekväm heller. Fårstår inte riktigt dess syfte? Är tanken att den ska synas mindre kanske? Ser mest ut som en binda tycker jag. Fåfänga kvinnor säger jag bara! Eller ska man skylla på modeskaparna kanske? Men om inte efterfrågan fanns skulle den antagligen inte finnas på marknaden. Men smaken är som baken - Delad. Lämna gärna en kommentar och säg vad ni tycker. Skulle även vara kul att veta vad ni killar tycker. Är detta verkligen sexigt? Tell me! I need to know ;p

6 kommentarer:

Anonym sa...

VAD I HELA FRIDEN???????????? Det va fan det värsta h
jag sett

Maria sa...

Eh?
Hur skulle det kunna vara sexigt?
Och varför? VARFÖR?!

Anonym sa...

Carro: Skönt att veta att det finns fler med bra smak!

Anonym sa...

Maria: Precis! Varför? Man ska tydligen aldrig sluta förvånas.

Anonym sa...

...och förresten hur fan ska eländet sitta fast? Som en binda??? (förresten....det är rena bloggkriget hos mig så jag överväger skaffa lösen....)

Anonym sa...

Carroline: Du, jag har oxå funderat på det... Hm, ska man gå runt och knipa kanske? Asså jag fattar ingenting... Kanske är ett tecken på att man börjar bli gammal, man hänger inte med i utvecklingen ;p