tisdag 4 december 2007

Livet är inte rättvist.

Linda ringde innan och ville ha receptet till kolakakor, det fick mig att bli lite småsugen faktiskt. Undra om man får äta sånt om man har magsår? Får höra med Ann som numera tagit på sig ansvaret att maila en kvinna här på Försvaret som är kostrådgivare. Jag vet ingenting om nånting längre, mer att jag är tacksam för alla människor runt omkring mig som ställer upp när jag har det lite tufft.

Förresten, mina tankar idag går helt och hållet till min gamla klasskamrat Tobias som med blotta 24 år avlidit i cancer. En massa kramar till alla i hans omgivning ♥

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nej vad hemskt med Tobias.... För tidig död är nog det värsta av allt i alla sammanhang...

:: Linda :: sa...

Caroline: Usch ja. Än en gång har man blivit påmind om att man verkligen ska ta till vara på varje dag...

Anonym sa...

...verkligen!! Och du måste-måste också ta hand om dig själv verkar det som!!!!

:: Linda :: sa...

Caroline: I know, ska bättra mig. Tack för omtanken =)